Monday, May 29, 2023

මතක...

ඇත්කඳ වෙහෙර වඳින ඇත්කඳ ලිහිණි රෑන

අද මට ලස්සන කතාවක් කිව්වා🤗

ඇතුගල වගේ නොසෙල්වෙන ඒ ආදරේ රන්තාලිය වැවේ පතුළෙම අද ඔයා හැංගුවලු💔

වැවේ රැළි වෙනදා ඔයා එක්ක එකතු වෙලා මට බැන්නලු ඔයාව තනියම එව්වා කියලා🥺

අද ඔයා ඈතින් එනවා දකිද්දී රැළි හරි ලස්සනට හිනා වුනාලු ගොඩාක් සතුටින්😊

වෙනදා වගේම යාළු වෙලා අපි දෙන්නා ආයේ එනවා කියලා💝

ඒත් නුහුරුයිලු නුපුරුදුයිලු.

හිතුවලු මං වෙනස් වෙලා කියලා🥰🤫

ඒත් පුංචි හිරි පොද වැස්සක් එක්ක

අහසින් පණිවිඩයක් එවලා💌💔

ඒ මම නෙවෙයි වෙන කෙනෙක් කියලා🙂

කුරුණෑගල අහසට ඒක දරාගන්න බැරි වුනාලු

ඉතිං අහසත් අද හඬනවාලු...😔

ඒ අහසේ කඳුළු එක්ක අපේ මතක හේදිලා ගියාලු 🥀

ඔයාලගේ මතක පොතක් දිගහැරුණලු✨️️💏✨️

මගෙ හිත ගිනිවැදුනද කියලා ඇත්කඳ ලිහිණියා අහද්දී මම කිව්වේ....

 "ඒක...

මේ දැන් පිච්චිලා අළු වුණා" 

කියලා💔

ඉතිං වෙහෙර මළුවෙ මං මොකට හඬන්නද?

ඔයා සතුටින්නම්❤️‍🩹🤗

      ✍️සචී_



7 comments: